Re: testing vs stable...

El dimecres  7/12/05, a les 12:51 (+0100), Jordi Valverde va escriure:

> No es recomenable, millor reinstal·la.
>
> Sempre i quan tinguis el /home a una altre partició ;-)

I de pas /etc també...

Jo el que faig és utilitzar estable una bona temporada, fins
que necessito alguna cosa que requereix una actualització
massiva. Llavors em passo a testing. Vaig utilitzant testing
fins que es converteix en estable, i tornem a començar.

Si hi ha algun programa que vull tenir sempre a la
última versió llavors no faig servir el paquet de Debian,
sinó que l'instal·lo jo mateix (clar que això no es pot fer
amb coses grans com Gnome, o KDE...)

--
ernest

	"All the people look well in the dark."