Re: Thunderbird i Firefox

modificar les "alternatives".

Hi ha la comanda "update-alternatives" que manega la informació de
/etc/alternatives, i el thunderbird pilla la opció del x-www-browser
per defecte, normalment es konqueror o algun altre.

mira el man update-alternatives, no recordo com es fa, no es difícil.
Ho vaig fer fa poc.

Un salut,
Jordi.

El 07/12/05, Lluís Dalmau <lluis.dalmau@guifi.net> va escriure: