testing vs stable...

Hola,

Fa temps que treballo amb la testing però he vist que de vegades, en alguna actualiutzació, em falla alguna cosa que necessito per treballar (per exemple, ara si obro depén de quin adjunt a l'evolution des de kde, em peta  l'evolution; i he hagut de passar a gnome, el qual té un problema amb l'openoffice que, de tant en tant, arrenca però queda com a procès adormit...). En fi, tot això m'ha fet plantejar-me el tema de posar-me la stable perquè he vist que hi ha poca diferència en les versions dels paquets però tinc algun dubte:

1) La stable es tornarà a quedar tant obsoleta com es va quedar la woody? Em semblava que els de debian s'havien posat les piles i havien decidit passar paquets a estable si els paquets eren estables en les principals arquitectures, i no en totes com fins ara, però hi ha gent quie m'ha dit que no... I, és clar, treballar en un entorn d'escriptori (no com a servidor) amb una sarge igual d'obsoleta que ho va ser la woody em fa pal...).

2) Si vull passar de testing a stable puc fer-ho com si fos el procés invers, amb una dist-update?

Fins ara,

--
Calbasi > http://delaterra.net/personal/

Tristes guerras si no es por amor la empresa
Tristes armas si no son las palabras
Tristes hombres si no mueren de amores
Miguel Hernández