Re: Nou llistaire

El lun, 05-12-2005 a las 17:17 +0100, Jordi Mallach escribió:
> [...]

Hola, jo soc nou

> No sé pq hauriem de "fer fora" a lesp reguntes d'Ubuntu o Kubuntu. En
> molts casos seran coses que un usuari d'Ubuntu o Debian poden saber
> igualment.

Je. je, je, espero que no. Jo soc usuari de Gentoo, sempre he estat amb
debian i mantic una máquina debian. Es de suposar que quant apareix un
problema sol ser concret d'un servei, programari, hardware...

Jo no hi veig diferencia dins de la familia debian, a ubuntu, és més, ho
veig com si fos un link dins del repositoris debian com si for un link
testing o estable. Tot i treballar constantment amb gentoo em considero
debianer.

Atentament
--
AnimAlf AnimAlf@engendro.sytes.net
http://www.fut.es/~acl/AnimAlf

Coalición europea contra el correo comercial no solicitado:
http://www.euro.cauce.org/es/