Re: Samba i Wins : PING no resol nom netbios.

Hola,

El dimecres 20/07/05, a les 15:43 (+0200), Josep Molero i Puig va escriure:
> Però, curiosament, des del Debian no puc fer PING als noms netbios de les
> altres màquines Windows.
> Sempre contesta : unknown host.
> Em falla alguna cosa o és que simplement ha de ser així ?

Si el nom netbios no coincideix amb el nom DNS és normal que falli,
ja que el programa ping espera que li donis un nom DNS, no netbios.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.