Re: IBM Netfinity

jo tinc un servidor casolà IBM netfinity 3000 amb Sarge des de fa un any i
mig, funcionant 7/24 com un rellotge. Processador pentium 3 a 500 i 198 de
RAM, hi tinc un servidor de correu complert (SMTP-postfix, POP-dovecot,
fetchmail, clamav, sanitizer, en fi, tot el que se m'hi va acudir instalar)
també nagios, apache, snort i més coses (pobret...) i com una seda. La
instalació va ser pa sucat amb oli amb una net-install (la configuració de
tot, dintre del que cap, també, però vaig necessitar un munt de dies de
llegir de tot per internet, doncs no en tenia ni idea de com fer-ho) inclús
xfce va força bé, una mica lent (es que li dono molta canya, i la tarja
gràfica és de 4 mb...).
Vaig instalar 3 scsi més apart del que duia, configurar una partició /home com
LVM (eren aquestes les sigles? allò de tenir la partició repartida entre
varis discs i veure-la com una sola...) i estic encantat amb el resultat, és
una roca. Porta un bus IDE que no utilitzo (per tant, dedueixo que la
controladora també, sino, crec que els discs ja porten la seva, no?) però no
veig perquè no ha de funcionar.
Per cert, em va sortir per 140 euros a ebay, més despeses. Per 60 euros, a mi
posa-me'n 10...

Ricard