Re: IBM Netfinity

El Dimecres 13 Juliol 2005 23:05, Ivà va escriure:
> Holes,
>
> Algu ha treballat alguna vegada amb debian i un servidor IBM Netfinity
> 3000 o 4000 dels antics, antics? Sabeu si hi ha algun tipus
> d'incompatibilitat a tenir en compte? És que potser n'arreplego un de
> segona ma...
>
> I una altre pregunta d'ignorant, si el servidor té interfície i discs
> SCSI, es poden posar discs IDE? O la placa mare no portarà controladora
> IDE i em caldrà comprar-ne una a part?

Molt provablement en dugui pel CDROM, segurament et funcioni pels discs, tot i
que pot ser que no puguis activar l'UDMA o l'ATA.

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona