Arrancar windows desde qemu

Wuenes!! Despres de un temps sense postejar torno a la carga ;-p

Ja fa temps que no executo la meva particio de XP (em fa pal :p, ja me
acostumbrat a la meva debian) pero necesito fer uns traballets de la
uni i he vist per alla una cosa que es diu QEMU (Ho probat al fallar
intentades amb el VMware) molt bo per cert, el programet m'agrada...

Pos al tema, he instalat correctament un win 2000 i un win xp amb el
qemu, posant algu aixi:

qemu -hda /mnt/dani/win2k.bin -hdb /mnt/dani/winxp.bin -cdrom
/dev/cdrom -user-net -boot d

se m'ha instalat el sistema desde el cd que tenia posat sense cap
problema (es una mica lent). Puc utilizar conexio, entre altres coses.
Faig reiniciades sense cap problema. Pero el problema ve quan tanco el
qemu i ho torno a obrir de nou mes tard, amb aquesta comanda o les
seves variants:

qemu -hda /mnt/dani/win2k.bin -hdb /mnt/dani/winxp.bin -cdrom /dev/cdrom
qemu -hda /mnt/dani/win2k.bin
etc....

Em diu aixo sempre que intento executar

Booting from Hard Disk...

Error de lectura de disco
Presiona Ctrl+Alt+Supr para reiniciar

Algu sap si es un bug o algo asi, o si hi ha alguna solucio??

I sobre la lentitud, hi ha un tal QEMU Accelerator Module, que no se
si es te que compilar, algu sap de algun lloc on hi hagi un
deb o algun repositori

Merci, dew!!

--

Daniel Parera