Re: Distribució per a PII

Si executes startxfce, ell mateix et crea un .xsession al teu home (em
sembla que te'l creava).

Salutacions

	Miquel (a.k.a. Ktalà)

P.S. Pots provar també el fluxbox, es molt lleuger. Jo tinc el fluxbox i
el xfce4 al meu portatil, que es un Pentium 133 amb 48 MB de RAM

En/na Andreu N ha escrit:
En/na pau ha escrit:

hola!

amb tant poca memòria, tria't una entorn gràfic lleuger. Icewm o xfce són bones opcions. Com ja s'ha dit, pots baixar-te la debian-installer i que t'ho faci ella soleta. si vols que t'instal·li el kernel 2.6, quan arrenqui li poses 'linux26' al prompt (sense les cometes) i avall. el procés d'instal·lació és força intuitiu. En el moment d'instal·lar-te paquets, tria 'selecció manual de paquets', ja que si selecciones 'entorn escriptori' et posarà el gnome i el kde per defecte. Al col·lectiu on estic, tenim un pentium a 200 MHz amb 48 MB de ram, funcionant amb xfce, firefox, abiword i poca cosa més i home, no és una passada, però fa la feina que li toca. ;)

a veure si et va bé...

salutacions,
pau.

el Tue, 01 Mar 2005 22:08:16 +0100 en/na
Andreu N <andreu_n1@correucatala.com> va dir:

Hola, sóc un novell que pretén instal·lar Linux a un pentium2 a 233Mhz, i preferiblement 32 Mb de RAM, encara que podrien ser 64. Bó, m'he estat informant, i he arrivat a la conclussió que si vull tenir el servidor X, l'haure d'administrar amb windowmaker, Ice?, etc... o amb Xfce, el qual m'ha fet gràcia. La pregunta és simple , quina distribució de linux (basada en debian, a ser posible) em recomaneu? tenint en compte que sóc molt novell, però que amb el sistema gràfic més o menys en defenc.
Moltes gràcies

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració. A final he instal·lat sarge. I com no, ho he fet massa prematurament. A l'hora d'instal·lar m'ha dit que el meu ordinador era una merdeta, i jo he asentit amb el cap. Després m'ha preguntat si volia entorn gràfic, servidor de correu, dns, etc... i jo, molt innocent per la meva banda, he pensat que si li deia que instal·lara l'entorn gràfic, s'enrecordaria que el meu ordinador era una merdeta i m'instal·laria un gestor lleuger... pero, no s'ha enrecordat i m'ha intal·lat KDE (que sorprenentment s'executa més o menys). Acave de ferli un apt-get install xfce4 per tal d'istal·lar l'xfce, però m'esdevé una nova pregunta... Quin és l'argument per a startx per tal d'elegir xfce com a gestor de finestres?

Moltes gràcies una vegada més.