Re: Problemes amb el módem 56k

aquest fitxer conté els servidors de noms, DNS, i si està buit no pots
navegar si no és posant les ips dels llocs. és a dir TENS xarxa però no
resols cap nom.

Jordi Fontich, vares dir:

>Què és el que configura el resolv.conf exactament? En la knoppix 3.3 el
tinc
>buit...

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>