Re: reconeixement de CDs: si amb el kernel 2.4, no amb un usuari del kernel 2.6 (pero si com a root)

On Tuesday 12 October 2004 18:18, calbasi wrote:
> L'altre dia em vas posar el kernel 2.6 i ara m'ha sortit un problema:
 2.6. ??

> No puc grabar CD's amb el k3b perquè no em reconeix la grabadora (si, en
> teoria, la lectora de CD; de fet la grabadora me la reconeix també com a
> lectora de CD). Tampuc puc visualitzar el contingut dels CD's.
 Resulta que tal dia com avui les gravadores no són mals de fotre, les seves
firmwares, així que es lleva els poders als usuaris mortals per escriure-hi
(hauries de poder llegir perfectament).
 http://marc.theaimsgroup.com/?l=linux-kernel&m=109303977423661&w=2
 Resum ràpid de les desicions preses després d'això: sols el superusuari podrà
usar la gravadora per gravar.
 Tota la resta de problemes els hauries d'entdre, ara.

> En canvi quan arrenco amb el kernel vell, el 2.4 puc grabar CD amb un
> usuari no-root
 Per que és la manera predeterminada de la sèrie 2.4.x