Java en debian

Hola:
Estic fent un curset de java ,pensat per fer-se en windows, i m'he trobat una
seriosa dificultat.

En una pràctia s'ha de col·locar un "Choice", un menu desplegable per escollir
entre 5 items, però no funciona: quan faig la elecció d'un qualsevol dels
items el programa no para i va passant continuament sense parar del item per
defecte  a l'escollit. Em pensava que ho programava malament, però crec que
no, en el exemple que hi ha al material, que és un applet li passa el mateix.
Amb dos PC tant amb Konqueror com amb Firefox quan faig elecció els items no
paren,...

Ho vaig probar amb win i l'applet funciona.

Si algu té el java instal·lat pot fer la prova, clicant el boto:

"Mostro com t'ha de quedar" de la plana:

http://jasper.xtec.es:7451/cdweb/dades/actu/actual_matform/materials/td110/d110m5/d110m5ex.htm

Si ho podeu probar amb una altra distro, aniria bé:

Jo ho he provar han dues màquines amb Sarge, amb 2.6.9, i actualitzades.

El java el tinc de:

deb http://jrfonseca.dyndns.org/debian ./

La versió que he agafat és:

j2sdk1.4  versio 1.4.1.99.rc    els docs corresponents i com a gui Eclipse em
sembla de sid.

Si a algú  li funciona l'aplet, em podria dir com ho te això del java?

Moltes gràcies a tots.

Xarx

Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
Debian Sarge
Kernel 2.6.9