crear traça enrere

Hola,

us escric perquè no recordo haver pogut fer mai una traça enrere vàlida (allò
de quan et peta un programa amb KDE tens l'opció de fer la traça enrere), em
surt això:

Aquesta traça enrera sembla ser inútil.
Això probablement és perquè els paquets estan construïts de manera que evita
la creació de traces enrera correctes, o el marc de la pila s'ha corromput
seriosament durant la petada.

i tot de missatges "raros" a partir d'aquí (suposo que l'intent de traça

uso debian sarge (kde 3.2) em sembla recordar que instal·lada des del nou
instal·lador (des de l'estiu) i tot ho tinc instal·lat (excepte el firefox i
algun altre, però que no són els que em peten) via apt-get (repositoris de
caliu i jane).

Per exemple, aquesta petada era del KIconEdit (tant la versió de Sarge com la
de Sid, que l'he provat per si estava solucionat el tema).

algú sap perquè em passa això? com ho puc solucionar?

salut!
guillem