Re: Mozilla/Firefox mes lent que konkeror?

M'agrada perquè tens bon humor.
T'accepto la cervesa.
Quan dic que al teu firefox no li passa res és perquè he anat a la plana web i no he tingut cap problema amb el meu Firefox. El teu problema no sé on pot ser. PD: m'ha agradat la plana, pot ser algun dia hi compri alguna coseta, encara que els envios a mallorca són un poc carets.
Salutacions
Xisco

En/na calbasi ha escrit: