Re: Signatura i Xifrat Digitals

Hola de nou,

Encara no he tingut temps de provar-ho, pero vaig trobar que s'ha
d'incloure un plugin apart: http://www.gnupg.org/aegypten/.

Dic que no he tingut temps de provar-ho perque en el pc "principal"
m'he vist obligat a posar Gnome i l'Evolution (bàsicament perque a la
meva dona no li agradava el KMail ni tampoc gaire el KDE).

La meva pregunta és la següent: quin gestor similar al Kpgp utilitzeu
els usuaris de Gnome? Jo n'he trobat tres: gpgp, gpa i seahorse. El
primer de tot no el recomana ni la pròpia descripció que apareix al
Synaptic.

Gràcies.