Re: XKB i la maleïda arrova

No se m'acut que pot ser...
Prova eliminant, si el tens, l'enllaç simbolic /etc/Xmodmap
Prova passant a KDE...Es broma!

I no se...que mes pot ser...Com pots comprovar a mi els accents no em van per motius llargs d'explicar i les arrobes les escric amb ALT-64 del teclat numeric!

Ah...i no ets l'unic que t'agrada GNOME al meu pesar...Jo soc partidari de l'altra opcio per la qualitat global de l'entorn d'escriptori i les aplicacions...pero si hi ha tanta gent entestada en patir el GNOME...alla ells!

Jo ja he encetat masses discussions on no m'han sabut donar cap motiu de pes...Va...Ataqueu!

Apala!...Fins ara

Pau Climent i Pérez wrote:

Hola,

Fa poc vos vaig parlar dels meus problemes amb l'XKB (em dóna un error en entrar al GNOME), bé, ara resulta que al KDE funciona de puturrú de fuà! Les @, les |, les #, ~, ... tot seria genial si no fóra perquè a mi M'AGRADA EL GNOME !! SÓC L'ÚNIC ?!?

Algú va esmentar no-sé-què d'un pedaç de l'XKB, ... però no sé ni d'on s'ha de baixar ni com s'ha d'instal·lar, al gnome-apt m'apareix l'xkb com a paquet sense caducar (up-to-date).

Ajudeu-me, un cop més,

Gràcies, Pau.