Re: nou nucli - moduls inexistents?

> [............] Surt alguna cosa com
> FATAL: module xxxx not found
> o semblant, ja dic que passa massa ràpid per veure-ho. Ni a dmesg ni als logs
> surt res de cap error d'aquests. Les meves preguntes són dues, doncs:
> 1- Com puc veure el que surt en les pantalles d'inici, o com puc pausar el
> procés (com es fa amb windows amb la tecla "pause Inter" del teclat) per
> poder llegir el que surt?

Dons apretant la tecla  "pause Inter" :P
o sino instalant el paquet "initscripts", cada vegada que arranquis es
crearà un arxiu de log a /var/log/boot.log amb tot el k fa després de
carregar el kernel, és a dir tot el k no et surt (i fa) després del
dmesg

> 2- Donat que en la compilació vaig fer els "make modules", "make
> modules_install" i "make install" de rigor, d'on treu que necessita carregar
> aquests mòduls? així podria editar-ho "a zarpa"...

Arxiu  /etc/modules.

en aquest arxiu hi han els noms dels mòduls que ha de carregar en
arrencar. Pots editar-lo manualment i treure els que et donen error.

Sort!