aMSN em talla l'XMMS

Hola,

Perdoneu que el correu d'abans era en HTML, a més tinc una altra pregunta.

Com colló es pot fer que aMSN no em talle la música de l'XMMS? Quan escolte música, al final de cada cançó l'XMMS s'atura i em diu que el dispositiu es troba ocupat i li he de tornar a donar a play a cada cançó, tot això ho fa perquè mentre sona la cançó he rebut un missatge i el so de l'aMSN "s'espera" a que la cançó acabe.

No poden sonar dues coses a la volta? Si Windows ho fa GNU/Linux ha de poder, i millor! ;)

Tot açò que vos explique m'ha passat amb Fedora i Mandrake, amb Debian encara no m'ha ocorregut perquè la tarja de so no em xuta (vegeu el missatge anterior).

Moltes gràcies a tot(e)s per avançat, dolçoretes.

Pau.