Re: [Fwd: Re: Accedir als CD i fonts als menus de Mozilla...]]

On dg, 2004-07-18 at 22:51, laura wrote:
> hola

> Pero jo tinc entes que els cd's d'audio no cal montar-los i que a mes a
> mes si tractes de montar-los com la resta no es pot, perque el sisteme
> d'arxius que porten no es el tipic dels cdrom. Se que hi ha un programa
> que es capaç de montar aquests cds però ara no menrecorde del nom... de
> tota manera no cal montar-los, això es modifica a un altre lloc i no al
> sistema de montatge.

Ahhhhhhhhhhh   O sigui que per veure les unitats de CD (muntar-les, em
pensom que es diu, oi?), ha d'haver algun disc de dades a la cdtera!!

> [...]
> aquesta funciona...
> En Opcions -> Preferencies->    tria la pagina dels plugins d'entrada
> eixida d'audio, busca un que es diu algo com Reproductor d cd d'audio,
> libcdaudio.so, un cop seleccionat modifica les opcions dels dispositius,
> fixat si tens el cdrom emulat a scsi, si es aixi el dispositiu es
> /dev/sr0 i si es Atapi/IDE, sera /dev/hdd ... si seguixes tenint
> problemes amb permisos, ja es questió de donar-li pas al teu usuari, o
> ficar-lo en algun grup que tinga la propietat de sentir els cd de audio...

Ja li he posat el /dev/hdb i rula! (si vaig a obrir unicació i trio
/cdrom, que és on se suposa que l'he "muntat"). Tot plegat ho torno a
trobar molt poc intuitiu, però que hi farem!!

D'altra banda, amb el konkeror (el administrador de fitxers del kde) se
t'obre el CD d'audio quan li dones a "navegador d'audio" (obre la
localització "audiocd:/")... és una mica més intuitiu...

Problemes:

- el KsCD tenia per defecte l'opció "audiocd:/" i no fiunciona ni amb
aquesta ni amb el /dev/cdrom, ni amb el /deb/hdb...

- el "reproductor de CD" que em sembla que es el CDplayer tenia per
defecte l'opció "/dev/cdrom" que no va (ni la /dev/hdb ni la audiocd:/)

No és important, perquè ja funcionen les altres dos vies 8xmms, i el
konkeror/kboodle, però no entenc com és que costa tant i els altres dos
fallen :-(

> espere haver-te ajudat, si tens problemes dis-ho :)

gràcies Laura, ets un sol...