Re: Ei, les "garrofes" no m'ixen!

Hola garrofero

On Fri, Jul 16, 2004 at 03:54:45PM +0200, Pau Climent i Pérez wrote:
> Vos envie aquest email gràcies a la Mare de Déu del Copy-Paste, perquè
> les arroves no m'ixen (ni les "garrofes" ni els "daixons" dels includes,
> vull dir, els "coixinets"). En definitiva, no m'ix ningun símbol dels
> que ixen fent "Alt Gr + (tecla)".

Hmm. Has configurat malament el teclat, diria. Mira el fitxer
/etc/X11/XF86Config-4, i busca alguna cosa pareguda a:

        Option          "XkbRules"      "xfree86"
        Option          "XkbModel"      "pc105"
        Option          "XkbLayout"     "es"

Si el teu teclat te tecletes de windows, mira que pose "pc105" i no
"pc104". També, si no posa "es", ho canvies.

> Si algú m'ajuda li estaré eternament agraït, perquè açò d'escriure
> mails  fent talla-enganxa és un poc cutre, la veritat.

Què dius, això està to guapo...

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi@sindominio.net     jordi@debian.org     http://www.sindominio.net/