Re: veure videos wmv (mplayer no hi es a la testing?)

calbasi, vares dir:

hi ha un repositori no oficial de l'mplayer, posa això al teu
sources.list:

deb ftp://ftp.nerim.net/debian-marillat/ unstable main

fica també el paquet w32codecs

(tenc un deja vu, no vaig posar això fa poc a aquesta mateixa llista?,
neo? trinity?)

>Hola,
>
>Estic provant de veure un video wmv amb la testing i no trobo cap
>reproductor de video que vagi bé. He llegit que el mplayer ho pot fer,
>però he vist que no està a cap distribució de debian (excepte el pluggin
>per mozilla, que està a la inestable).
>
>A la secció de cerca de paquets també he vist que el vlc (i tots els
>seus GUI gràfics) podria servir, però quan me'l poso a baixar amb
>l'aptitude a les fonts deb de caliu em surt un error dient-me que no hi
>és (???)

> [...]

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>