Re: locale vs locale-gen

> - Hi ha maneres de catalanitzar la pantalla del gdm, allà on entres
> l'usuari i contrassenya? Em surt en anglès i em preguntava si no seria
> possible que sortís també en català. És que faig alguna que altra
> presentació pública i m'agradaria que la gent (que per primera vegada
> veu Debian/Linux i Gnome veiés que tot-tot-tot està en català.

jo tinc el gdm en català (però com tu, el gnome no...). no hi ha totes les opcions, però les principals si. Per configurar-ho, quan tens el gdm demanant-te el no d'usuari, hauries de tenir una opció on hi posa Sessió (o Session); allà selecciones Configurar (o Configure), et demana la constrassenya de root, i t'apareix una mena de preferències, on pots anar escollint les opcions que més t'agradin, entre elles, l'idioma del gdm, missatge de benvinguda,etc...

a veure si et serveix.

salut!

pau.