Re: cups?

Hola,

On Sun, 2 Feb 2003, Xarx wrote:

> Fins ara per imprimir utilitzava lpr i magicfilter, he instal·lat cups.
> M'ha sorprés la instal·lació, Tot es propietat d'una casa comercial?
> Ho teniu instal·lat?

ho tinc instal.lat, i ho he instal.lat a altres llocs

és gpl, però ho fa una casa comercial (easysw), si mires el codi es veu
que hi ha gent (tampoc són gaires) fent-ho cobrant (es veu com documentant
el codi, etc., no com alguns gnu tipus gpg que està més liat)

Hi ha una versió de pagament, que té algunes característiques més; més
filtres i coses així, ara no recordo molt bé les diferències...

--
Carles Pina i Estany
	carles@pinux.info || carles.pina@salleURL.edu