Autoarrancada amb entorn gràfic

Hola,

Vull que un programa s'arrenqui just quan hem entrat a la x-window. En un principi ho vull
fer en l'entorn de la knoppix 3.3 en català. És a dir, un cop hem passat el procés
d'arrencada de la knoppix, vull que aquesta entri directament en l'entorn gràfic i m'arrenqui
aquest programa.

També m'agradaria saber si és possible capar la knoppix de tal manera que només tingui un
entorn gràfic i no puguis escollir cap altre.

Gràcies per tot l'ajut que em pugueu facilitar, Fermí