Re: Catalanitzar

Amb un locale amb surt ca_ES@euro, ja l'havia configurat. Tinc el kde-i18n-ca i tot funciona be... l'unica aplicacio (que he trobat) amb la que no puc escriure amb accents es el mozilla. Pero abans ho podia fer... potser intentant fer que tot vagi a l'hora he aixefat alguna cosa.

Salut i gracies !

En/na Jordi Mallach ha escrit: