Catalanitzar

Holes a tothom,

Ja se que deu ser una pregutna que han fet mil vegades... pero he estat buscant alguna documentacio que m'ajudi a catalanitzar del tot el meu Debian i no he sabut trobar-ho. He trobat el Catalan howto pero diria que ja esta una mica obsolet, sobretot per la part de configuracio de les x. He provat de veure alguna versio mes recent de la que hi ha penjada a softcatala.org pero la web de l'autor (Marc Huguet) es inaccessible. Ara mateix, he remanat i no puc posar ni un sol accent amb el mozilla escrivint-vos aquest correu :-D

Au, salut i gracies !