sense conexió i més

Hola,

segueixo sense aconseguir tenir un kernel configurat i compilat per mi que em connecti a internet.
ara ho he probat amb el 2.4.21 i igual.
en els dos (2.4.21 i 2.4.22) el missatge de ifconfig eth0 és el mateix, el que ja us vaig dir per akí (que li "faltava" la linia d'assignació d'IP). veien aquest "fallo", vosaltres que creieu, que el problema està en en harware (no em detecta la targeta o no tinc les opcions de la targeta que toquen) o en les opcions de connexió (protocols, VLAN...)?

sobre això últim, jo tinc menta, dilluns els trucaré a veure si em poden ajudar, però si algú d'aquí té experiència, he d'activar VLAN per funcionar amb menta? (segurament és una bestiesa el que dic, però com que, per exemple, en temes de jocs funciona com una macro lan...).

us adjunto un resum dels missatges del kernel (tret del fitxer /var/log/kern.log) i els de l'arrencada (fitxer /var/log/boot), només us poso les linies que fan referència a la targeta o a protocols d'internet. si algú necessités per ajudar-me els fitxers complets m'ho diu i li donc. tots dos fitxers són del nucli que em funciona (2.4.18-bf2.4), si necessiteu el mateix però el del nucli que em dona problemes m'ho dieu.

una altra cosa, veien el fitxer kern.log del nucli que em funciona veig que d'allà es pot treure molta informació del que l'ordinador utilitza (ports, protocols, etc). on puc trobar ajuda per saber extreure d'aquí les opcions que haig d'activar al nou kernel o que mirant aquest fitxer em digui quina configuració he de posar?

moltes gràcies
guillem

--
Correu escrit amb l'M2, el revolucionari gestor de correu de l'Opera: http://www.opera.com/m2/