Can't open options file ipppd.ippp0

Hola.
Aquest és el missatge que surt ara quan /etc/init.d/isdnutils  engega.
Evidentment el arxiu de configuració hi és.
He provat  col·locar  l'arxiu  a /etc/, però  el missatge continua sortint i
clar no connecta!.
Ara vaig amb un script que tenia de fa temps, ... però hauria de funcionar, no
sé que ha pogut passar, vaig actualitzant la Sarge, però no recordo que
m'hagués dir res sobre les isdnutils.

Si algú em pot donar un cop de ma se li agrairà.

Gràcies.

Salut

Xarx
Això funciona amb Linux  (Usuari enregistrat n. 92028)
Debian Sarge
Kernel 2.4.22