Webs que no es veuen

Hola:

Hi ha algunes webs que no les veig des de Debian , no hem respon ni el ping i el mozilla respon connection was refused, ara bé amb la mateixa màquina i connexió desde windows les veig perfectament, hem passa p.e. amb www.anuntis.com

Primer pensava que era un error de les webs que visitaba o del meu proveidor d'internet però ara veig que és un problema meu.
El problema és que no se ni per on començar a mirar.
Podria ser de les regles, la configuració de xarxa (IPV4, IPV6) ???? Hem perdo una mica per aquests camins

Gracies i una salutació