Re: Diccionaris

Hola,

lorajoler@paranoici.org writes:

> Sí, però pels que sí que fem faltes quan escrivim, ens aniria molt bé
> desfer l'embolic.
>
> Jo una de les tasques pendents que tinc, i que a més m'agradaria posar
> per escrit per un mini-curset de knoppix-debian for dummies, és com
> instal·lar-te els diccionaris de català per l'abiword i pel open
> office.

"Molt senzill" (relativament ;-)). P.ex. per abiword. Obres l'aptitude i
busques "abiword", veiem que abiword depen de:

  --\ Depends
    --- abiword-common (>= 0.99.2+cvs.2002.02.21) (UNSATISFIED)
    --- abiword-gtk (= 1.0.2+cvs.2002.06.05-1) | abiword-gnome

be, no hi ha massa sort. Obrim abiword-common i veiem

  --\ Depends
    --- libc6 (>= 2.3.2.ds1-4)
    --- aspell-en | aspell-dictionary
    --- gsfonts

aqui sembla que tindrem mes sort, obrim la llista de "aspell-en |
aspell-dictionary" i trobem

i A   aspell-ca 0.2-2

a la llista. Ja esta, el diccionari catala per abiword es "aspell-ca".

El mateix per openoffice (excepte que el myspell-ca encara no apareix
avui a la llista ja que esta acabat de pujar a Debian segons veig en un
altre missatge, suposo que apareixera en els propers dies).

Espero que sigui d'ajuda,

Jaume

--
Please answer to the group/list. Don't CC me.