Re: Diccionaris

Sí, però pels que sí que fem faltes quan escrivim, ens aniria molt bé
desfer l'embolic.

Jo una de les tasques pendents que tinc, i que a més m'agradaria posar
per escrit per un mini-curset de knoppix-debian for dummies, és com
instal·lar-te els diccionaris de català per l'abiword i pel open
office. Suposso que si em posés al google una estona trobaria
informació, però potser en aquesta llista hi ha una ànima caritativa que
s'ha currat el tema abans que jo :-)

I sí, moltes gràcies jordi ;-)