Re: sense conexió després de recompilar el nucli

On Mon, Nov 17, 2003 at 02:17:59PM +0100, Guillem Barba wrote:
> quan faig dmesg|grep eth amb el nou nucli em surt:
>
> eth0: RealTek RTL8139 Fast Ethernet at 0xd0800000, 00:e0:7d:a4:28:eb, IRQ 11
> eth0:  Identified 8139 chip type 'RTL-8139C'
> eth0: Setting 100mbps full-duplex based on auto-negotiated partner ability 45e1.

Llavors, aparentment, el problema no és del nucli.

Quin error et dona quan fas ping a una altra màquina, i a tu
mateix? I l'ordre 'ifconfig eth0'?

> i altres coses, quan es comença a iniciar el nou nucli veig que posa que
> no troba algun mòdul, però va tant ràpid (jeje) que no puc llegir i saber
> més, algun truc per parar la pantalla i poder veure quins "errors" em diu
> (o veure un log després)?

Els missatges del nucli els pots veure amb l'ordre 'dmesg' i
també estan a /var/log/kern.log. Els missatges dels scripts
d'arrencada em temo que no es guarden enlloc (potser els
errors de mòduls a /var/log/daemon.log) però els pots veure
tirant la pantalla "amunt". Nota: Shift+RePag, Shift+AvPag.

Salut,

--
ernest