Diccionaris

On dt, 2003-11-18 at 08:50, Pep Roca wrote:
> Moltes gràcies, Jordi, per aquests esforç!!!
>
> Però ara, com és habitual, estic fet un embolic ja que hi han 5 diccionaris
> diferents:
>
> - icatala
> - wcatala
> - aspell-ca
> - myspell-ca
> - openoffice.org-spellcheck-ca
>
> Quins s'han d'instal·lar? Tots?
>
> Moltes gràcies i salutacions. Pep Roca.

A mi també em convindria que alguna ànima caritativa m'aclarís aquest
punt. Normalment no faig massa faltes i no acostumo a emprar diccionaris
quan redacto, però són eines que val la pena d'instal·lar si les tens
disponibles...

Salut.

* Orestes Mas                               *
* Linux User 285092  http://counter.li.org  *
* Universitat Politècnica de Catalunya      *