Re: Nou myspell-ca

Moltes gràcies, Jordi, per aquests esforç!!!

Però ara, com és habitual, estic fet un embolic ja que hi han 5 diccionaris
diferents:

- icatala
- wcatala
- aspell-ca
- myspell-ca
- openoffice.org-spellcheck-ca

Quins s'han d'instal·lar? Tots?

Moltes gràcies i salutacions. Pep Roca.

A Dilluns 17 Novembre 2003 23:43, Jordi Mallach va escriure: