Re: Utilitzar varies distribucions, no tinc remei

Hola,

a vegades un s'ofusca per una tonteria.

Ja ho he solucionat. Gràcies.

Total, afegir la entrada corresponent al lilo i el paràmetre de root=/dev/
lateva_particio.

Si es que .....

A Dilluns 17 Novembre 2003 19:38, Leopold Palomo Avellaneda va escriure: