Re: sense conexió després de recompilar el nucli

Primer de tot gràcies per totes les respostes i la rapidesa.
quan faig dmesg|grep eth amb el nou nucli em surt:

eth0: RealTek RTL8139 Fast Ethernet at 0xd0800000, 00:e0:7d:a4:28:eb, IRQ 11
eth0:  Identified 8139 chip type 'RTL-8139C'
eth0: Setting 100mbps full-duplex based on auto-negotiated partner ability 45e1.

i amb el nucli "antic" (en el qual em funciona internet) em surt tot igual menys la primera línia que em surt: eth0: RealTek RTL8139 Fast Ethernet at 0xd481b000, 00:e0:7d:a4:28:eb, IRQ 11
(canvia només després de l'at)
us dona alguna pista???
(ho he provat amb usb i em detecta el joystick (o com s'escrigui), gràcies)

sobre les traduccions, davant les diferents ofertes, m'aconselleu alguna o tinc k decidir jo? :-)

i altres coses, quan es comença a iniciar el nou nucli veig que posa que no troba algun mòdul, però va tant ràpid (jeje) que no puc llegir i saber més, algun truc per parar la pantalla i poder veure quins "errors" em diu (o veure un log després)?

també tinc altres problemets (menys importants) que m'han sortit amb el nou nucli, però quan solucioni aquests i hagi mirat l'ajuda en castellà/català, si no ho soluciono ja preguntaré.

moltes gràcies

guillem

Fes 'dmesg|grep eth' a veure que et diu. Per anar bé hauria de sortir
una cosa així:

ernest@doriath:~$ dmesg | grep eth
eth0: D-Link DFE-538TX (RealTek RTL8139) at 0xe0f54000,
00:50:ba:ac:f8:4c, IRQ 21 eth0:  Identified 8139 chip type 'RTL-8139C'
eth0: Setting 100mbps full-duplex based on auto-negotiated partner
ability 45e1.

Per mirar el tema del USB, pots fer el mateix canviant 'eth' per 'usb'.

per cert, hi ha alguna traducció del "make xconfig" al català (o si no
 al castellà)?

Hi havia un payo que crec que va traduir el "menuconfig" de la compilacio
del nucli al catala. pero no recordo ni la web ni res.

Google will help.

bye.