Re: pas d'estable a inestable(II)

Hola altra volta

From: <laupri@ono.com>
To: debian cat <debian-user-catalan@lists.debian.org>
Subject: pas d'estable a inestable(II)
Date: Mon, 17 Nov 2003 09:53:31 +0100

Hola
Una pregunta mes, es pot desinstal.lar un programa instalal.lat des
d'estable quan s'esta ja en unstable?
Gracies de nou, espere resposta es una mica urgent :)

Clar que si

apt-get remove <paquet>

el que passa és que normalment el tindràs actualitzat a una versió més nova de Sid. És a dir, quan actualitzes un paquet la versió vella desapareix.

Una última cosa: Jo et recomanaria que provares amb Sarge abans de passar a Sid, llevat que t'agraden els esports de risc .. :-) Després el que et recomanaria és utilitzar un Sarge amb paquets de Sid, com ja he escrit en un altre missatge. Així evitaràs que falle alguna cosa casa pocs dies.

Salut

fermath