Re: sense conexió després de recompilar el nucli

A Dilluns 17 Novembre 2003 11:29, Jordi Valverde va escriure:
> Hi havia un payo que crec que va traduir el "menuconfig" de la compilacio
> del nucli al catala. pero no recordo ni la web ni res.
>
> Google will help.

  No soc Sant Google però en aquest tema gairabé que puc ajudar. :))

  Si és per a trobar codi útil mireu al projecte Nuilies (porta molt de temps
a dic sec però sembla que s'animen altra vegada) es dediquen a la traducció
de tot el directori «Documentation» que hi ha a les fonts del nucli i
distribueixen un script (basat en el que tenia la SuSE al seu nucli) que fa i
desfà les modificacions per al menú:

	<http://nulies.hispalinux.es/>

  Enaca sort que en Jordi m'hi ha fet pensar.

  Coneixeu el significat de payo? bona fé a part ;-)

  Toni
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/ca/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca