Re: es pot instal·lar paquets unstables a woody?

tegrar al món de linux/debian i tinc un munt de preguntes! com
ara: es poden instal·lar paquets unstables o testing a la versió stable de
debian? hi auran conflictes amb les versions diferents de libc i altres
libraries no? hi alguna manera de fer-ho o tindria qu'actualitzar el meu
sistema a l'unstable o testing?

si algú em pot donar una pista seria molt agraïda

si hi han problemes o masses dependències a recompilar-) o cercar a www.apt-get.org algun backport que et solucioni la papereta (però aquests paquets són de «confiança mútua»).

Un altre lloc per buscar paquests per woody generats a partir de versions mes actualitzades es a http://www.backports.org/

--
Pau Montero Parés