Re: solucio proxy telefonica (OT)

A Dimecres 12 Novembre 2003 15:27, Andreu Bassols va escriure:
> Hola!
>

> Perdona una mica per l'off tòpic, però sóc l'únic a qui des d'ahir i
> sobretot avui li va lentíssima l'ADSL?

Ah, sembla que no sóc jo tan sols :-P

> Potser seran els proxys que estan saturats?

No crec, la setmana passada anaven de puta mare (o siga, com quasi sempre);
per què haurien de saturar-se d'un dia per a un altre?. A mi em sembla més
una fallada en les línies de Telefonica (o tal vegada als proxys, com dieu)
i que ens afecta als que tenim ADSL.

Espere que l'avaria dure, ja que fa temps que busque una excusa per a
passar-me'n a ONO i aquesta pot ser definitiva :-).

--
Francesc Alted