solucio proxy telefonica

Hola llista!
Avui, fart de tots els mal de caps que he patit a causa del "proxy transparent" de telefonica, m'he informat sobre el tema, i he vist q els estandards de navegació web (RFC2616) defineixen q si se li passa
Cache-Control: no-caché
a les peticions html a un proxy, el proxy està obligat a enviarte la pagina correcta i no pas la que ell te a a la cache. Un cop he provat si realment era axi per telnet,he mirat el meu estimat mozilla aviam si puc definir a algun lloc que a cada petició ho envii, però no ho he sapigut trobar (hihan navegadors q ho pots fer).
Algu se li acudeix alguna manera de fer-ho??

Gràcies!

Localiza y ponte en contacto con tus antiguos compañeros de clase en MSN Compañeros. http://mipasado.msn.es/