Re: Canvi de distribució

Jo personalment estic amb debian woody amb els backports de la xfree 4.2
i gnome 2.2. Normalment canvio força sovint de kernel ( nous dispositiu
bluetooth/usb , ... ) i el mòdul de nvidia m'ha ajudat molt en el tema
de les X. M'encanten els jocs d'ordinador i actualment tinc el Never
winter nights, el Wolf Enemy i el tuxracer. He provat tots els drivers
que hi han hagut i l'us de nvidia em dona un resultat excepcional ( tinc
una fx 5200 ). FIns i tot funciona a la meravella el dualhead accelerat.
Això si, sense el dri. Al principi recordo que el driver de nvidia
s'havia de compilar i era complicat per un usuari no expert. Ara tenen
un petit programa que t'ho fa tot ( i amb debian funciona de meravella
). Nomès has de procurar posar el modules el de nvidia i tocar 4 coses
del XFree86cfg.

Ramon

Per cert, el neverwinter nights i el wolf funcionen amb debian woody. I
van molt mès ràpid que amb l'xp.