(OT) llista de paraules

Hola! Disculpeu l'off-topic pero com que per aqui hi ha gent que controla aquest tema he pensat que podria demanar ajut a la llista.

Estic sobre un Mac OS X i busco llistes de paraules com la que hi ha a /usr/share/dict/words per a catala i castella. M'he baixat els paquets Debian per a Ispell que em penso que en duen, pero el dpkg --unpack (seria aquesta la comanda, oi?) de Fink no funciona perque diu que la plataforma no quadra.

Sabeu si hi ha cap manera de fer l'unpack? O d'aconseguir-los si estan disponibles en algun lloc? O podria algu enviar-me'ls potser?

Moltes gracies i salutacions,

-- fxn