Re: De Sawfish a Metacity

Hola,

Jordi Mallach <jordi@debian.org> writes:

> [ometent cosa molt complicada...]
>
> En un terminal, "killall sawfish && metacity &".
> Si guardes la sessió a l'eixir, s'enrecordarà. El més còmode és
> configurar-lo per a que guarde la sessió automàticament.

Això em funcionava amb GNOME 2.0 (i potser 2.2), però no en 2.4. Si faig
això, la maquina em contesta:

Window manager warning: Screen 0 on display ":0.0" already has a window manager

mata el sawfish, i reengega el sawfish en comptes del metacity. Com he
dit el problema resideix (almenys a la meva màquina) en que el window
manager està marcat com a "Style: Restart", i el gnome-session el
reengega tan bon punt com detecta que ha desaparegut. És el mateix que
passa si fas, p.ex., "killall gnome-panel". Per tant, se li ha de dir al
gnome-session que no es reengegi, i d'aquí ve la complicació.

Jo no recordo haver tocat res de les preferències, però també podria ser
que jo no tingués una configuració no estàndar.

Records,

Jaume

--
Please answer to the group/list. Don't CC me.