Re: mozilla firebird

> sino que em pregunta al segon cop que el clique quin usuari
> vull usar, i si trie el de sempre em diu que està sent usat

Això et passa entrant de bon principi a Firebird o fent-ho després
d'haver utilitzat ja algun perfil en aquesta sessió? Sembla com si no
s'hagués tancat bé el programa. Jo tinc una icona al panell i funciona
sense problemes i no pregunta per usuaris ni res.

> Un altre punt que m'agradaria retocar es allo de crear tabs en un mateix
> navegador

View -> Toolbars -> Customize

Per anar afinant pots seguir amb

Tools -> Options , on també tens Themes i Extensions on t'hi pots passar
hores personalitzant, si vols.

Que jo sàpiga no hi ha cap component del Mozilla clàssic que no es pugui
incorporar al Firebird, l'únci és que el primer ja et ve amb gairebé tot
muntant i l'altre arriba amb el mínim per anar com un cohet, i a partir
d'aquí et deixa afegir el que vulguis.

Quim