Re: mozilla firebird

Hola,

<laupri@ono.com> writes:
> Un altre punt que m'agradaria retocar es allo de crear tabs en un mateix
> navegador, no se si ho heu vist pero en Netscape hi ha una icona per
> obrir tabs, encara que siga un navegador recien obert. Al mozilla antic
> apareixia quan creaves manualment un tab, pero amb el pardalet roig no
> hi es aquesta opcio, com la puc recuperar?

Aquesta icona de que parles, l'he vist al mozilla, pero no al Mozilla
Firebird. Sempre pots obrir un nou tab amb "Control-T".

Si vols tenir control sobre els tabs, instala el paquet
"mozilla-tabextensions" i ves al menu: "Tools->Options->Extensions".
Alla trobaras un munt d'opcions sobre com tractar els tabs.

Espero que sigui d'ajuda.

Jaume
--
Please answer to the group/list. Don't CC me.