mozilla firebird

Hola

Acabe d'instal.lar el firebird, i porta algunes coses que m'agradaria
retocar, pero no estic segura de per on començar. Us conte:
primer que res, he creat un enllaç a l'escriptori per al programa
MozillaFirebird pero cada cop que clique en ell no em crea una pagina
independent, sino que em pregunta al segon cop que el clique quin usuari
vull usar, i si trie el de sempre em diu que està sent usat, evidentment
el link no fa el que jo vull que es obrir pagines amb el mateix perfil.

Un altre punt que m'agradaria retocar es allo de crear tabs en un mateix
navegador, no se si ho heu vist pero en Netscape hi ha una icona per
obrir tabs, encara que siga un navegador recien obert. Al mozilla antic
apareixia quan creaves manualment un tab, pero amb el pardalet roig no
hi es aquesta opcio, com la puc recuperar?

Moltes gracies i fins aviat!
Laura

   -----Laura P.M.-----
Linux Registered User #294719