Re: Neverwinter nights Qt

A la web de www.catux.org explica com isntalar-lo. Potser et serà d'ajuda :)
Sort

From: Antoni Segura Puimedon <antonisp@telefonica.net>
To: debian-user-catalan@lists.debian.org
Subject: Neverwinter nights Qt
Date: Mon, 03 Nov 2003 19:25:14 +0100

Hola, fa uns mesos vaig adquirir el Neverwinter nights (Windows) i fa
relativament poc han tret la versió Linux. Com que ja no faig servir
windows per res vaig estar encantat amb la idea, però al probar de
jugar-hi em dóna un error. No especifica més, però he comprovat que no
dóna aquest error quan en comptes d'utilitzar els drivers de la gràfica
nvidia utilitzo els vesa. Què puc fer? Pot ésser problema del
framebuffer?

Una altra qüestió, l'altre dia volia instal·lar una aplicació del KDE
(és l'escriptori que utilitzo) des de les fonts però em demana la
llibreria Qt, aquesta em dóna problemes de compilació, les llibreries
generals normalment em dónen problemes, un altre exemple es la libpng.

Val la pena el kernel 2.6.test(x) o és millor esperar? Algú sap com
mirar el canal plus des del linux?

Gràcies, ja sé que són moltes preguntes però quan pregunto alguna cosa
vol dir que després d'hores i recerca documental per internet no me n'he
sortit.