Re: soulcionat kde i una altre consulta

Hola

From: Quim Gil <qgil@lawebespiral.org>
To: linuxer@unraco.net,Debian en català <debian-user-catalan@lists.debian.org>
Subject: Re: soulcionat kde i una altre consulta
Date: Sun, 02 Nov 2003 20:23:24 +0100

Hola i benvingut.   :)

Abans que res, jo havia passat per dselect i aptitude i ara estic
content amb gnome-apt. Encara li falta rodatge i estabilitat amb la
interfície gràfica però ara que el faig anar em penso que no m'hauré de
llegir l'apt-howto.  ;)

Els paquets que comentes es troben a testing. Tens dues opcions: esperar
a veure si és veritat que Sarge (testing) passarà a ser la versio
estable al desembre, i mentrestant t'hi acostumes al nou entorn, o bé et
passes a testing.

Bàsicament has de seguir les mateixes instruccions que aquí:

http://debiancat.sostenibles.net/bin/view/Main/PassarseAUnstable

PERÒ on diu "sid" has de posar "testing" o t'aniràs directament cap a la
versió unstable.

El més important és no barrejar sources, si passes a la versió testing
assegura't que a la sources.list no queda cap referència a woody.

Quim

Bé, no estic d'acord amb el Quim. És molt comú barrejar distribucions i hi ha ferramentes per a fer-ho. Jo et comente com ho faig yo amb apt. Això serveix per a qualsevol paquet.

Primer has de ficar fonts de woody i de sarge al fitxer /etc/apt/sources.list. Pots copiar les de woody posant "testing" en lloc de "stable"

Després has de canviar l'arxiu /etc/apt/preferences de forma que woody tinga preferència sobre sarge. Per exemple:

Package: *
Pin: release o=Debian,a=stable
Pin-Priority: 900

Package: *
Pin: release o=Debian,a=testing
Pin-Priority: 99

Package: *
Pin: release o=Debian
Pin-Priority: -1

al fitxer  /etc/apt/apt.conf fica la línia

APT::Cache-Limit "8388608";

si tens coses com "default release" lleva-les

si vols instal.lar coses de sarge hauries de feru

apt-get -t testing install <paquet>

i per a instalar de woody:

apt-get install <paquet>

Si fas apt-get upgrade actualitza utilitzant paquets sols de woody

L'únic problemas que pots tindre és el següent: Si intentes instal.lar un paquet de wwody que funcione amb gnome i tens gnome2 el sistema intentarà llevar el gnome2 i posar el gnome de woody. La solució: Instal.la el paquet de sarge

Yo utilitze este sistema amb testing i unstable, amb resultats satisfactoris.

Ja ens diràs

fermath

Dale vida a tu correo. Con MSN 8 podrás incluir fotos y textos increibles. http://join.msn.com/?pgmarket=es-es&XAPID=517&DI=1055