Re: soulcionat kde i una altre consulta

Hola i benvingut.   :)

Abans que res, jo havia passat per dselect i aptitude i ara estic
content amb gnome-apt. Encara li falta rodatge i estabilitat amb la
interfície gràfica però ara que el faig anar em penso que no m'hauré de
llegir l'apt-howto.  ;)

Els paquets que comentes es troben a testing. Tens dues opcions: esperar
a veure si és veritat que Sarge (testing) passarà a ser la versio
estable al desembre, i mentrestant t'hi acostumes al nou entorn, o bé et
passes a testing.

Bàsicament has de seguir les mateixes instruccions que aquí:

http://debiancat.sostenibles.net/bin/view/Main/PassarseAUnstable

PERÒ on diu "sid" has de posar "testing" o t'aniràs directament cap a la
versió unstable.

El més important és no barrejar sources, si passes a la versió testing
assegura't que a la sources.list no queda cap referència a woody.

Quim